Συχνές Ερωτήσεις
Τρόποι Πληρωμής
Για την διεκπεραίωση της online παραγγελίας σας έχετε την δυνατότητα Κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό που μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας λαμβάνετε με email τους τραπεζικούς λογαριασμούς της επιχείρησης μας και στην συνέχεια μπορείτε να προχωρήσετε στην κατάθεση του χρηματικού ποσού της παραγγελίας σας, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το ID της παραγγελίας σας ως αποδεικτικό πληρωμής.
Εναλλακτικά μπορείτε να πληρώσετε με την χρήση πιστωτικής η χρεωστικής κάρτας online μέσω της πλατφόρμας πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς.
Σχετικά με την πληρωμή μέσω της πλατφόρμας της Τράπεζας Πειραιώς θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως η επιχείρηση μας και ο ιστότοπος αυτός δεν αποθηκεύει κανένα στοιχείο του λογαριασμού ή της κάρτας σας και όλες οι πληροφορίες συναλλαγής στέλνονται απευθείας στην πλατφόρμα της Τράπεζας Πειραιώς.
Τρόποι & Κόστος Αποστολής
Η εταιρεία μας με δικά της φορτηγά και έμπειρο προσωπικό μεταφέρει τα προϊόντα στο χώρο σας από τον Έβρο ως την Θεσσαλονίκη, επίσης γίνονται αποστολές και στην υπόλοιπη Ελλάδα κατόπιν συνεννόησης με την εταιρεία.
Οι αποστολές όπως και η τοποθέτηση των προϊόντων γίνονται δωρεάν από τον Έβρο ως την Θεσσαλονίκη και κατόπιν συνεννόησης στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Χρόνος Παράδοσης
Από την ημέρα της παραγγελίας για την κατασκευή των επίπλων η εταιρεία μας παραδίδει εντός σαράντα πέντε (45) ημερών.
Άμεση παράδοση στα προϊόντα που βρίσκονται σε απόθεμα
Επιστροφές Προϊόντων
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε χωρίς υποχρέωση ανακοίνωσης του λόγου για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων. Στην περίπτωση αυτή, επιβαρύνεται με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Οι επιστροφές θα γίνονται δεκτές, μόνο εφόσον τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει βρίσκονται στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί, χρησιμοποιηθεί, ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους. Κάθε προϊόν που θα έχει υποστεί ζημίες ή του οποίου η συσκευασία θα έχει υποστεί φθορές, δε θα λάβει αποζημίωση.
Κατά την αποζημίωση, ο πελάτης αποζημιώνεται ανάλογα με τον τρόπο που πραγματοποιήθηκε η πληρωμή, για παράδειγμα, σε περίπτωση εμβάσματος με αντίστοιχο τραπεζικό έμβασμα σε λογαριασμό που θα υποδειχθεί από τον πελάτη ή με άλλο τρόπο κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη. Για λόγους ασφαλείας, πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν.
Τρόποι Επικοινωνίας
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους κάτωθι τρόπους:
- Μεταβείτε στην σελίδα επικοινωνίας πατώντας ΕΔΩ και συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας
- Καλέστε μας απευθείας στο 25410 81515
- Στείλτε μας email στο [email protected]
- Επισκεφθείτε το κατάστημα μας 11ο χλμ. Ξάνθης-Λάγους
- Μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης